Städa hälsporren

Det känns bättre i dag :o)
Jag har iaf fått bekräftat att jag är normal, man får va ledsen när en av det bästa man har försvinner 75 mil bort! så det så!

Förutom min fot, min lilla gulliga inflammerade hålfot (hälsporre) som inte vill ge med sej.
Försökte ringa hälsocentralen i dag för att få träffa en läkare. Men ack vad jag bedrog mej. Inte behövde jag det.
Man får gå på Apoteket och inhandla det man behöver själv och fixa och trixa som man vill.
Jag vet inte vad jag ska tycka om det? Bra eller Anus? :o)

I dag är det faktiskt moln ute. Om jag ska vara ärlig så känns det helt ok! Nu kanske vi kan röja ihop lite inne! Jag har inte städat sen studenten tror ja haha eller joo vi städade ju innan vi åkte söder över

nåväl det behövs iaf
Hej så lång så läng! puss

Kommentarer
Postat av: Maggan

Klart man få va.....ledsen alltså.. Å du, det där med hälsporre är inget att leka med. Ajajajaj.

2009-07-04 @ 07:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0