Nähepp!

Jaha! jag tänkte bara tala om att sängen inte alls va trasig hahaha

När Tony krälade under sängen i dag för att kolla om vi inte kunde göra egna hål eller på något annat sett fixa så vi slapp packa i hop allt igen. Så ramlade mitt balken i golvet blonk!
Det va nämligen så att i våra vilda försök i går när vi skulle få dit resårmadrassen så hade mitt balken hoppat på sniskan inte konstigt att madrassen låg och vickade
Så nu är det fixat hihi Vi är sååå duttia :o)

Och resten är oxå på plats.
Det ska upp en hylla ovanför databordet och det ska dit en ny vit Billy i hörnet sen så är det klart
Hon som vi fixar rummet till har åkt på "kollo" till Sjör. så vi får vänta med hyllan tills hon godkänner det hela :o)

Va tycks?
   
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Snyggt!! Vilket datum var det nu du skulle komma och styla hemma hos mig??

2009-07-08 @ 18:44:46
Postat av: Nina

till Maggan: Det är bara en penga fråga hehe

2009-07-09 @ 00:13:36
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Nä!! Till kompispris förståss. Vin och husrum. Räcker inte det?

2009-07-10 @ 16:27:26
Postat av: Nina

Till maggan: Oki kompis! :o)

2009-07-10 @ 23:05:13
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0