Fredagsmys

I fredags hade jag och Lovisa fredagsmys. Tony va och fiskade någonstans i fjällvärden!

Först tog vi oss en drink på altanen sen åt vi grillad lax (som inte Tony är så förtjust i) så då passade vi på mums!
Efter maten så gick Lovisa upp en sväng på sitt rum för att kolla så inte datorn hade sprungit bort och va tror ni jag gjorde då-- Jo just de somnade som en stock.. Men sen vaknade jag runt 24.00 och somnade inte om förens 02.30

Jag är lite stolt över mej själv som va vaken så länge hahaha

   

Lovisa va ganska trött hon oxå faktiskt hon hade ju jobbat två dagar  hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va myyysigt! :O)

2009-07-19 @ 23:46:29
Postat av: Maggan

Muuuuusit!!!!

2009-07-20 @ 09:42:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0