Utmaning

Jag börjar dagen med en utmaning! Som jag fick av Maggan
Vänta var är kaffet??....så ja! nu kan jag börja!


4 av Mina favoritprogram på TV

1. Körslaget
2. Vänner
3. Americas funniest home videos
4. C.S.I

4 saker jag gjorde igår 

1. Latade mej

2. Bloggade
3. Sydde upp gardinerna i köket
4. Åt räkor och vitt vin till kvälls filmen. Hahaha tantvarning!

4 saker jag längtar till

1.Att köket ,hallen badrummet och kontoret ska bli klart

2.Utomlands
3. När mamma och jag ska på finalen på melodi schaler festivalen
4. Kaffe på våran nybyggda altan en varm sommarmorgon


4 Favoritrestauranger

1 Dalwinnis

2.Pera
3.Tzatziki
4.Big Papa´s


4 saker på min önskelista

1. Vinna en miljon eller två så vi kan renovera färdigt
2. Att vi ska få någon ordning på jobbet
3. Gå ner alla kg...Jaaaadå!

4. Att alla i min familj ska få vara lyckliga i hela sina liv. Självklart!

4 personer som jag utmanar
Linnéa
Lovisa

Det blir bara två


Kommentarer
Postat av: Anonym

" Vinna en milion eller två...." Hur mycket ska du renovera egentligen?! ;o)

2009-01-11 @ 16:07:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0