Helsvart och frostbiten

Fyyy fagerlund va kallt det är....här......INNE. ...20 minus ute
Alla element är på för fullt och jag har långkalsonger fliströja och det är inte långt ifrån att jag drar på mej mössan och vantarna snart Brrrrr

Det var ett strömavbrott i dag. Hela stan blev svart! Fjärrvärmen har varit avslagen så det tar väl ett tag att värma upp huset
Själv stod jag i en liten hiss på sjukhuset när det blev helsvart.
En av mina medresenärer i hissen fick ett smärre klaustrofobi anfall men som tur va, efter vi/jag hade tryckt hårt och länge på alla knappar med min med resenär skrikandes i mitt öra - tryyyck, tryck dååå! så gick hissen i gång och vi kastade oss ut så fort dörren öppnades. huuuga ingen en kul upplevelse det är tur att sjukhuset har reservkraft som går i gång ganska så snabbt.

I dag var det meningen att jag och Lovis skulle ta oss ett pass på stepen efter jobbet men tyvärr kom det andra saker i vägen så jag/vi får satsa på något annat i helgen pilates kanske.

Nu ska jag tappa upp ett hett bad och värma upp min frostbitna nästipp

Hej så lång så läng!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Brrr!!

2009-01-15 @ 22:15:34
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Huvaligen va kallt - här är minus 6 grader!

2009-01-15 @ 23:57:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Sambon

I morse va det -17 men om man betänker att det va -37 i Vilhelmina i natt/morse så va det faktiskt 20 grader varmare i Östersund och 20 gr är ganska mycket... nästan Sommar :-)

2009-01-16 @ 09:21:38
URL: http://sambon.som.oxå.fryser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0