Filmisar

I dag är jag så avslappnad (eller är det helt enkelt så att jag är helt slut ... efter bara en vecka..hmm) så jag knappt orkar slå på datorn pust
Men nu är jag här och kaffet står bredvid så det ska nog ordna sej :o)

När jag lyfter huvudet sitter det en tavla mitt framför mej. En tavla som jag har knåpat i hop av gamla filmisar som jag har fått av min mamma
Den är ganska cool!!
Jag har bla Anita Ekberg, Monica Zetterlund, Christina Schollin, Bröderna Cartwright och Elvis så klart :o) Och en massa andra mer eller mindre kända.

Känner ni igen någon??


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag undrar var alla mina filmisar tog vägen??

2009-01-17 @ 13:24:49
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Vilken härlig tavla, sådana filmisar hadde ju jag som barn!

2009-01-19 @ 09:26:06
Postat av: Anonym

Jag undrar oxå var mina filmisar är?! :O/

2009-01-19 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0