Bloggande

Såg ni på Let´s Dance i går föresten
Blondin Bella  Sveriges största blogg. Tjänar miljoner  på en blogg och är 18 år. Jag bara undra HUR nyfikna är vi svenskar egentligen och varför är hon så känd? Jag vet bloggar som är betydligt mycket bättre (tipps! Se mina länkar) men det är klart hon vänder sej till rätt åldergrupp förståss.

Mina tjejer tycker hon är sååå bra och har sååå mycket bra att säga, kanske det,  jag har inte läst så mycket men det jag har läst och sett (videoblogg) Är på pipig "bratt" stockholmska och handlar bara om kläder och fixa naglarna
Not my cup of tea!!!

Vi svenskar är nog rätt konstiga. Bloggandet  är störst i just Sverige. Knepigt va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är kul att blogga juuuu!

2009-01-10 @ 16:30:42
Postat av: Anita

Jag såg henne......vet inte vad jag ska tycka!? :o/

2009-01-10 @ 18:28:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg henne......vet inte vad jag ska tycka!? :o/

2009-01-10 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0