NUUUU

Har precis kommit hem från en runda i affärerna. Nya strumpor till dom två små djuren och till den stora med. Troser till mej, servetter, varma suler, hårschampo och en svart rund matta till köket. Men jag måste nog ha en till det blev fjuttigt med en.
Sen va vi på Fresks och kikade på tapeter.
Vi har tyvärr helt fått tänka om för grannen har dom tapeterna som jag vill ha i köket så nu har vi hittat nya och golv. Det blev faktiskt bättre :o)
Faan va jag vill börja med hallen och köket. jag tror at jag går i väg och bankar ut väggen själv snart!

Tapeter och en fototapet till kontoret hittade vi oxå det ska vi iallafall göra nu snart iaf för det klarar vi själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0