En lite fredags fräckis

 

 En dag var Sven ute och gick och såg sin kompis Olle komma åkande i en  splitterny cab.

 Olle stannade vid Sven och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin  nya bil!

 - Olle, var har du fått bilen ifrån? frågade Sven.

 - Stina gav den till mig.

 - Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju  löjligt!

 -Så här var det, sa Olle. Vi var ute och åkte längs kustvägen mitt ute i  ingenstans.

 Helt plötsligt kör Stina in på en lite skogsväg, stannar och kliver ur  bilen. Sen kastade hon av sig alla kläderna och sa:

 - Olle! Kom och ta det du vill ha!

 Så jag tog bilen och åkte iväg!

 -Du är smart, sa Sven, kläderna hade aldrig passat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0