Surströmmings premiär

Som sig bör inmundigade vi surisar i dag
Jävulberg va gott! Som Tony skulle uttrycka det :o)

Syster yster Linda skällde på mej och tycker att jag lägger ut så dåliga bilder på henne så den här är till dej och lilla Syster yster Anna  hahaha
Det blåser i toffsen eller som Linda säger det visslar i mufen
hahahahaha



en hrrmm snygg/stygg bild på mej med som kompensation hahaha



Mycket skratt blev det som ni kanske förstår. Helt underbart att skratta tills tårarna kryper fram. Puss till mina systrar, Irene och pojkvänner och Lovisa förståss mammas estet ängel :o)
 


Mummsfillibabba :o) och slurp



Irene hade med sej en Stor bunke med smultron, tänk er smultron! som hon plockat i dag så vi åt smultron och glass till efterrätt  så jäkla gott! och jag har kvar. Guld är vad det är rött guld!

Nu är jag nöjd, fetmätt och trött

Tack för i dag! kram allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vad gott med strömming - vill ha!;O)

2009-08-20 @ 22:43:55
Postat av: Syster Yster

Viner i muffen om jag får be ;)TACK för igår alltid lika trevligt. PÖSS

2009-08-21 @ 07:01:04
Postat av: Anonym

Meeeeeen snyggt foto.... NOT!! Tack för igår!!! Mycket trevligt som sagt! Pöss!

2009-08-21 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0