Norrköping

Jag vill inte åka hem! Vi har jätte mysigt!

Efter ett litet missöde med Björns gamla skruttbil så tog vi oss iallafall till Ikea i går. Ska erkännas att jag kännde mej gammal när Björn drog på stereon (som är bra mycket nyare och snyggare än bilen) och trykte pedalen i botten
130 på motorvägen i lillskrutt bilen. - Vi blåser sönder tänkte jag :O)
Jag kännde ingen frihetskännsla! Jag blev bara skiträdd helt enkelt! hahaha

Men vi kom både dit och hem. Och handlade masser men det märks knappt! det är många hål att fylla och om man som Linnéa inte har ett heltids jobb än då är det knapert vill jag lova.
Jag har lagat mat både i går och i dag så jag slapp makaronerna och falukorven som annars är stöttestenen i detta hushållet hihi.

I dag är det dags att åka hem! :o(
Linnéa ska jobba så jag ska ta och väcka henne snart så vi hinner med lite i dag oxå.

Hej så lång så läng!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahaha......svärmor i baksätet, likblek! Vilken rolig tanke. Krama Linnepinne från Tant Maggan.

2009-08-30 @ 08:15:53
Postat av: Lena

Känner igen mig, det är lika när jag åker med Simon!

2009-08-30 @ 10:20:53
Postat av: Anita

Härligt att få träffa sina stora barn - jag längtar efter Nils oxå!

2009-08-30 @ 14:13:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0