Korespondans

Min utvandrare saknar våra grannar och skrev ett inlägg i min blogg:
Började grina idag då jag kom på hur mycket jag saknar pernilla och anders.. OCH ELIAS OCH AMANDA! hoppas dom inte glömmer bort mig helt :(

Det här är till dej Linnéa
Skickar här en hälsning till Linnéa via dig:)Du är ju för söt!!! Finns inte på världskartan att vi skulle glömma dig Linnéa, vi tycker du ska flytta hem snart igen. Du vet man kan inte bo där de inte finns nån vinter!! Vi saknar dig tjejen! puss o kram Pernilla, Anders o barna

Och det här är till min favvo grannfru :o)
Hej och välkommen hit :o) Tänkte bara meddela att Linnéa har en blogg hon oxå om ni vill se hur hon bor så finns det filmer och bilder
Klicka här så kommer ni/du dit

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk att jag skolar in Elias på Hålkakan, världen är bra liten!!

2009-08-12 @ 14:53:12
Postat av: Nina till Lena

Då får han en bra fröken :o)

2009-08-12 @ 22:05:04
Postat av: Linnéa

Jaha, så började man grina igen då. fan att jag kommer bli som dig mamma!! :D ska jag komma hem nu när jag fått två jobb?! :D toki eller? NU ska jag jobba skiten ur mig och tjäna pengar! :D

2009-08-12 @ 23:56:07
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0