Home sweet home

Det var ett smart drag av mej att ta ledigt i dag.

Nacken och axlarna spökar fortfarande och huvudvärken vill inte riktigt släppa taget. Men vem faan vill det :o/ släppa taget menar jag,
Jag hade ingen lust att åka i från Linnea i går! Jag tänkte packa ner henne när hon sov och ta med henne hem! Men jag hade tyvärr för liten väska.

Och hemma väntade Lovisa som jag längtade efter. Jäkla ungar som inte kan bo i samma stad :o)

Det var nästan lika hemskt att åka ifrån henne som när hon åkte hemifån i sommras. och mitt imot mej på tåget mellan Norrköping och Örebro satt en "mörkhyad" man med hörlurarna i pluggade och sjöng för full hals.
Olaoauu koliakolia ooiiaa... typ!

Dö - tänkte jag! Jag ville bara vara ifred! Solbriller på och tårarna rann.
Han kanske trodde att jag grät för att han sjöng så gräsligt haha Det kunnde han gott få tro!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag längtar efter Nils oxå så det gör ont! :O/

2009-08-31 @ 19:11:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0