TRÖTT

Livet är hårt i bland

Just nu svider det i ögonen av tårar och det är tjockt i halsen. Jag skulle bara vilja gå ut i skogen och skrika tills inget finns kvar

Människor sviker, människor som står nära bryr sej inte, har annat för sej som tydligen är betydligt viktigare.
Förstår bara inte varför jag blir så ledsen Idiotiskt va?! det är inte första gången och säkert inte sista. Men det svider det kan jag lova! Och det svider extra när det drabbar andra än mej.
Va faan ska jag svara? Kan någon tala om det för mej?

Och

Linnéa kommer troligtvis att flytta från Östersund så fort hon slutar skolan och det är om 43 dagar.
Hela min kropp skriker NEEEEEJ och tårarna sprutar, fast jag vet att jag inte ska, det är självklart att hon ska flytta 
Jag är fullständigt övertygad om att hon kommer att klara sej jätte bra. Jag är jätte stolt över min stora tjej

Men varför måste hon ha så jäkla brottom, som alltid! så varför bli förvånad :o) och varför 70 mil bort
Man kan väl ta det lite pö om pö. eller? kanske inte!!
Mammas bäbis..... Hur ska det gå ....för mej! :o/ Korkade morsor

Och

Trött som en gnu är jag, som alltid, så varför bli förvånad!
Och fet är jag, som en jävla köttko. Och det är bara mitt fel! Jag är en fläskig jävla idiot som har 0% karaktär.
Arrhgghh!
Jag va på stan i dag och när jag svettig och högröd äntligen efter en halvtimmes köande kom in i provhytten grät jag åt mej själv vem faan är det där dom syns i spegeln. Jag skulle kunna kräkas
En stor fladdrig urvriden gammal trasa. Är det jag det? Tydligen! SUCK!
Det är nått som är fel i mitt huvud

Så nu grinar jag och tjuter ett tag så kanske det känns bättre sen

Kommentarer
Postat av: Tony

jag tycker iaf att du e fin

Älskar dej!! :-)

2009-04-24 @ 19:43:10
Postat av: Anonym

Men lilla gumman vilken skit dag du verkar ha haft.. å du är en jätte vacker kvinna du ska inte tänka på dej själv så där. Min ena unge är 19år å han visar inga tecken på att flytta men det tycker jag, å skaffa ett jobb lat ungen. Jag är bara bank.Tänk på att...

När Det Är Som Mörkast

Är Det Närmast Till Gryningen.

Kram/Cinis

2009-04-24 @ 22:33:30
Postat av: Anonym

Men lilla gumman vilken skit dag du verkar ha haft.. å du är en jätte vacker kvinna du ska inte tänka på dej själv så där. Min ena unge är 19år å han visar inga tecken på att flytta men det tycker jag, å skaffa ett jobb lat ungen. Jag är bara bank.Tänk på att...

När Det Är Som Mörkast

Är Det Närmast Till Gryningen.

Kram/Cinis

2009-04-24 @ 22:35:45
Postat av: cinis

oj det blev två gånger så att jag skulle va säker på att du såg hmmm..2bloggar jag följe som hjälpt mej och Lasse tappa 8kg och mår bra

Fett Bra Mat-bättre brödlös en rådlös

Metrobloggen Vägen från 137 kg

Mycke recept i bägge hoppas det är något som faller dej i smaken/Kram

2009-04-24 @ 22:40:56
Postat av: Anita

Näää, så får du inte tänka om dej själv! Du är ju den Nina du är med eller utan kilon!:O)

Livet suger ibland - jag vet! Men precis som Cinis säger så är det oxå ganska bra ibland. Min farmor hon sa:

"Det blir aldrig så hemskt som man tror!"

Nils han ska flytta till Skövde han till hösten, hur kul är det?? - jag känner precis som du - Min bäbis ska lämna mig! Å andra sidan så är ju inte Sverige sååå jäkla långt. På några timmar kan man vara hos dem! Puss på dej! Ring om du vill ut å gå eller nåt.... ;O)

2009-04-25 @ 02:30:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Men Nina, du är ju min bästis ju. Inte får du vara så där ledsen, nu ringer jag till dig. Puss!

2009-04-25 @ 12:45:12
Postat av: Lena

Kramar till dig, Nina!

2009-04-25 @ 13:44:05
Postat av: Linnéa

Du kommer alltid vara min och lovis fina gosmamma. Och det spelar ingen roll vart vi bor! Allt får vara skit ibland men det är bara du som kan göra någonting åt det. All kärlek till min mamma <3

2009-04-25 @ 21:30:12
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Mia

Oj! Hoppas att du mår bättre nu, jobbigt med såna dagar. Fasar själv över att mina barn en gång flyttar hemifrån.Skickar över en famn full av kramar

2009-04-27 @ 19:04:45
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0