To do!

Dagens att göra lista

Dricka kaffe
Plocka in saker som står ute till förråd osv
Plocka bort blommorna på framsidan (fast dom är skit fina fortfarande)
Gå till skogen och hämta rönnbär och pinnar och kottar
Göra höst på framsidan
Plocka undan utemöblerna
Tvätta så mycket som det bara går
Städa uppe
Städa nere
Handla mat
Träna
Laga middag

Tror ni jag hinner med hälften?

Btv. Det härskar en vild höststorm ute i dag! och en seeeg Nina här inne.
Faan nu sätter gubben på en film ..24 timmars jakten.. det va hundra år sen jag såg den :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

En bra dag för film! Skogen står kvar till en finare dag.

2008-09-28 @ 10:15:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Ofta städa uppe mamma! Det har du inte gjort på ett bra tag för det gör jag och Lovis! Idag jag.

2008-09-28 @ 14:16:36
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0