Parkbänken

Sitter här och dricker en kopp kaffe och tittar ut genom vardagsrums fönstret. Jag fick en gammal parkbänk av våran vänstra granne som står därute i skogsbrynet
Just nu är det grön med lite sporadiskt målade vita fläckar, inte så snygg!

Jag har tänkt måla den helvit. Det kommer bli fint däruppe i skogsbrynet. Det är som en liten naturlig glänta där uppe och soffan passar perfekt.

Vi ska oxå såga ner ett par träd som är i vägen men björken väntar vi med tills våren när Linnea tar studenten då har jag björklöv så jag kan löva hela huset om jag vill

Undra om jag ska börja slipa och måla parkbänken till helgen det skulle bli fint väder både lördag och söndag
En stor vit kruka skulle passa fint däruppe bredvid bänken. Men det får bli till våren

    

Kommentarer
Postat av: Anita

Härligt att ha så nära till skogen!

2008-09-10 @ 15:37:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Vad fint det ser ut. Jag ser att ni har fått lite mer höst än oss här nere.

2008-09-10 @ 19:18:14
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0