Inkomster där jag vill ha utgifter

Just nu känner jag mej som 103 år.
Det blev ett body balance pass efter jobbet så nu har jag böjt och bänt min "smidig som ett kylskåp kropp" i alla möjliga och en del helt omöjliga poser  i två dagar. Yoga i går och Body balance i dag ...AJ!

Så nu känner jag mej som sagt lite övertöjd + en jäkla massa träningsvärk på det. ååå härligt så :O)
Sen for jag hem och tröck i mej två kolor och en stor talrik med pompa och korv.
Där försvann dom intjänade kalorierna.
och räksallad... vi får inte glömma räksalladen

Sånt är livet en massa inkomster och utgifter. Men tyvärr alltid felplacerade.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Håller med föregående talare...

2008-09-30 @ 06:40:40
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0