Here I come

I går kom min mini syster hit och vi drack vin och pratade skit medans grabbarna kollade fotboll så jag missade tyvärr Sverige när dom dansade loss i går kväll.  12 plats det va synd

Jaha och i dag skiner den där jäkla solen igen. Jag får alltid ångest över att jag inte tar till vara på alla soltimmar som flimrar förbi här uppe i dom Jämtländska skogarna.
Nu så här på höstkanten är det inte lika lätt att bara kasta sej ut på altanen heller. Det är ju kallt och man måste ju klä på sej.  Jag får ta mej en liten promenix iaf.

Hösten Here I come!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här är det grått och trist. Ganska skönt när man måste vara inne och städa.

2008-09-07 @ 09:46:54
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0