En helt vanlig kväll

Fyy farao nu har jag magkniip. Ajsingbajsing!

Direkt till affären efter jobbet handla järnet. Jäklar va mat har blivit dyrt!
In på bolage jag måste ju ha lite vin med mej till fruntimmers helgen Å Vet ni VA!!! :o) Kassörskan tittade på mej och frågade efter legg. Jaa jag ser tydligen ut som straxt under 20 hihihi.
Tänk att man kan bli så glad av att köpa lite vin :o)

Sen hem där vi möttes av ett svart moln som välde ut från ytterdörren. Linnéa hade kokat riset lite väl mycket. Bränt ris luktar verkligen illa. Det luktar som gamla sura fimpar.
Upp med alla fönster ut med grytan på altan och koka nytt ris
Tony fixade korv stroganoff och jag packade in maten.
Tillslut fick jag MAAAT och kastade hungrigt i mej en stoor tallrik och nu har jag ont i magen

Så kan det gå en helt vanlig kväll på Anaris

Kommentarer
Postat av: Anita

Fusk! Aldrig frågar någon mej om jag ens är under 60 år! :O)

2008-09-16 @ 21:13:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0