Blaj blaj blättan

Kl är nu 20.30 och nu kanske man kan slappna av. phhuu
Vi har varit och röjt undan Tonys gamla grejer som han fick stuva undan på min mors mans jobb, när han flyttade hit för hundra år sedan, men nu ska dom hyra ut lokalerna till någon äventyrs firma såå då fick det bli kast bort!

Det värsta med bort kastandet var att råttorna hade byggt bo lite var stans så nu hoppas jag på att det inte fastnat nån sorkfeber på mej....det vore ju fint spec som jag ska åka på fruntimmers helg till Uppsala i helgen som kommer

Nääe då strejkar jag ...om jag blir sjuk vill säga!
För till helgen ska jag tamefaan ha roligt :o) SÅ DET SÅ!!!  :o)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen, du hade väl munskydd för nån sorkfeber orkar inte jag med! ;O)

2008-09-15 @ 21:07:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jaaaaa!!! DÅ jävlar ska vi ha skoj.

Jag lääääängtar!

2008-09-15 @ 23:49:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Tony

Vi määääää :-) Hoppas ni får skojsigt

2008-09-16 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0