Uppdatering


Jag kämpar på med träning trots onda händer fötter och ben ..Tjohej.
Men jag äter för mycket så det jämnar tyvärr ut sej på min slutända Men jag är dutti ändå så det så!

Barnen kämpar på bra med skola och livet i stort. Heja på! Ni gör ett jävla bra jobb! Mamma är stolt!
Det känns att dom är stora spec i dag när båda har nattgäster :o)

Tony kämpar med tre ostyriga babes och med bygget på baksidan Jag gör vågen. Bra jobb!  
Tänkte ta ett kort när taket har kommit på plats.

Livet är mestadels en uppförsbacke. Men om man har en familj som min, som puttar på och hjälper till att dra när det behövs så känns det inte tungt alls!!!
 
Over and out
//Nina 081004

Kommentarer
Postat av: Anita

En bra lördag till er alla!:o)

2008-10-04 @ 11:24:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Hejja hejja!

2008-10-04 @ 18:10:22
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0