utmaningen


Jag har blivit utmanad av Maigiz

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
För ett antal år sen la jag til Nina alla har kallat mej Nina sen jag va liten och det är ett fint namn så jag är jätte nöjd med det men när jag va liten ville jag heta Monica

2. Saknar du något i ditt liv?
Jag saknar en massa pengar så vi kan renovera klart...Jag vill ha det klart NU

3. Sommar eller vinter?
Sommar för att man är ledig eller kanske våren för alla röda dagar

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Hans röst och hans gudomliga händer

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
En dörrstopp i hård gummi som jag fick av mina hjärtan kostade noll och ingeting. men dom hade verkligen tänkt efter och gav mej något som jag va i desperat behov av. Skitbra :o)

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Jaa det gör väll alla på något sett!

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Här där jag lever nu

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Jaa tyvärr! Men bara man lär sej nått så har det kanske inte varit helt förjäves

9. Hur många barn vill du ha?
Jag har två makalösa tjejer som jag är mäkta stolt över.

10. Har du återkommande drömmar?
Jag drömmer ingenting nu för tiden. När jon blund klubbat ner mej sover jag så hårt så jag kommer inte ihåg någonting

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då
Jag säger smörgåsbord, så har jag lite att välja på.

12. Märkes kläder eller inte?
Kläder som är snygga brukar jag köpa

13. Vart ska du/ni fira jul?
Med Tonys familj

14.Har du ett nyårslöfte?
Min önskan just nu är att få reda på varför jag äter som en vilde.

15. Vad har du för planer för dagen?
I dag ska jag mysa av 1 advent dricka glögg äta pepparkakor med grönmögelost och gå på julskyltningen och köpa knäck av Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0