sova sova sova, trött trött trött....

Är det någon som kan fixa lite uppåt tjack! Jag bara undrar.

Dagarna susar i väg och jag hinner inte göra nå roligt, som jag vill. Jag hinner bara jobba, skita, äta och SOVA.
Guu va jag sover och sover . Jag är så trött jämt och hela tiden.  Jag orkar inte äns sätta mej här och klicka ner ett inlägg, Jag har inte tittat åt min kompis på flera dagar, då är det illa!!!

Men i dag har jag iaf vaknat tidigt 07.10 slog jag upp mina melerade för jag behövde besöka lilla hemlighuset och sen dess va det lönlöst att försöka somna om.

Nääe nu blir det kaffe
se you soon

Kommentarer
Postat av: Anita

En bra lördag önskar jag dej!

2008-11-15 @ 08:41:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Du skulle kanske kolla upp din trötthet!

Det ska ju inte vara så att du inte kan göra nåt annat än jobba, äta, sova. Kan ju vara stressrelaterat, eller nåt!

2008-11-15 @ 16:20:24
Postat av: Nina

Jag tror det beror på att jag äter fel och väger för mycket

2008-11-16 @ 09:26:10
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0