Söndag kväll

I dag har jag plockat lite här hemma handlat mat och myst runt.
Linnéa, mormor och bonus morfar landade för två timmar sen så nu vet jag allt nytt om shopping teater och snyggingarna på Stureplan

Grannfrun bjöd in oss på choklad tårta för lill fisen fyller ett på tisdag. Men jag vill gå på barnens hus först så vi går nog dit i morgon ist
Det va hundra år sen jag va på en leksaks affär! hihi Det ska bli skit kul!

Nääe nu ska jag se vad Min 18 åring har handlat nu när hon har varit i den stora huvudstaden. Det är nog en del kan jag tänka mej :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad mysigt att fåp åka till storstan med mor eller farföräldrar.....önskar jag att mina pojkar fått uppleva!

2008-11-16 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0