Mer fest

Tänk va roligt det är med buskis revy Hihi Jag skrattade stjärten av mej i går, jag lovar, det va dessutom mycket god mat  och i kväll bär det av på skoter sponsor fest på Olles.

Min äldsta dotters "alla" kompisar ska dit i kväll så jag har fått stänga förmaningar om att skärpa mej men troligtvis så har jag nog hunnit kommit hem innan dom kommit dit.
Mina djur ska jobba i morgon och Gubben ska skjutsa dom så det blir inte sent för oss iaf.

Nääe nu måste jag tvaga mej och ta fram smuder och pink och sätta på mej party stassen
Hej så lång så läng :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag älskar buskis! :o)

2008-11-22 @ 20:50:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0