En tallkvist

I dag tog jag faktiskt tillfället i akt och gick ut i skogen en sväng, trotts at jag är hemma och är sjuk. Jag är fullständigt övertygad om att jag mår bättre av att andas frisk luft än sjuk luften här inne
Tänkte oxå passa på att plocka några tallkvistar till framsidan.

Väl hemkommen efter hundra svettiga mil, klampande i djupsnö och ett stort blödande skavsår på hälen hittade jag tillslut ett par stackars kvistar. En hel jävla skog med bara gran har ni varit med om det någon gång.

Nåväl nu är det fint iaf! Eller hur? :o)

    

Lite detaljer + min traumatiska häl AJ!

   

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fiiiint! å Ajj!

2008-11-27 @ 18:06:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint! Jag fick en adventsgran idag som ska stå ute på gården. Borde oxå fixa tallris till mina blomlådor som nu är fulla med vissna frusna blommor. Nu fick jag inspiration av dej, det var bra! :O)

2008-11-27 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0