Stolt mamma

I dag är en ny dag....igen :o)

Undra vad jag ska bjuda på i kväll. Maggan kommer hit. Kanske något lättspytt hehe Nääe fy vad dum jag är men lite roligt är det iaf *fniss*

Hon sover fortfarande så jag vet inte hur det mås men det visar sej :o)

I går va jag på stan och "föräldravandrade"  Kändes lite överflödigt för min äldsta som fyller 18 i juni va på fest och hade inga planer på att dra på stan och min yngsta va så lycklig för hon hade hittat en kompis som inte skulle dricka. Vi träffade dom och kompisens föräldrar vid majbrasan. så det va lugnt.

Lovisa moppade hem vid elva halv tolv och Linnea kom hem halv två.
Det känna skönt att ha tjejer som tänker :o)
I love you!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, två av mina grabbar kom inte hem förren efter 03:00.

2008-05-01 @ 13:11:17
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0