Leka först

Det blir korta inlägg i veckorna. Det beror ofta på att jag somnar som en liten gris i soffan innan jag hinner säga grisblink.

Tony är ute med grannarna i värmen och bygger och bygger eller det är mer dom bygger och han tittar på.
Ett bra exempel på skillnaden på våra unga alerta grannar och oss är som min granne på högra sidan så snällt påpekade för sin man. Jobba först och leka sen. Då svarade jag att Tony och jag leker först och jobbar sen. Fyy vad jag kände mej vuxen och klok :o) så gick jag in och tog fram guran hihi!
Guitar Hero! Here i come!


Kommentarer
Postat av: Anita

"All work and no play, make Jack a sad boy"

2008-05-29 @ 22:21:44
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hur svårt kan du köra?

Vill veta om jag ska vara kaxig elelr inte.

2008-05-30 @ 06:29:16
Postat av: Nina

Du kan lugnt vara kaxig om du törs... :o)

2008-05-31 @ 10:39:50
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0