Kärlek

Jag älskar våran baksida... Helt underbart, Grilla, morgon sol bak på altanen och kvälls sol på framsidan trevliga grannar som man kan skratta masser tillsammans med. och dom har en liten en som är högst 5 månader sååå jäla söt Han brukar hälsa på i Linnéas knä när vi sitter ute.
Bäst är mornarna att kunna tassa ut med kaffekoppen och hälsa fåglarna och träden välkommen till den nya dagen. Balsam för själen!

Jag ska köpa mej ett tält och flytta ut :o)

Jag har haft ett stort hus med masser med tomt men det blev aldrig lika rofyllt som min lilla baksida. Jag längtar bara tills jag får sätta lite färg med blommor och blader och tänk när syren häcken börjar blomma. Ååååhhh!

*hämtar genast sov säcken* Nu flyttar jag ut :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, visst är det mysigt att dricka kaffe i bara pyjamasen ute på sin egen plätt!

2008-05-31 @ 10:48:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0