Frukost

Det är såå underbart att ta sin tekopp och mackor, tassa ut i trosor och t-tröja och sätta sej på altanen!!! Nu är jag lycklig igen! 
Jag älskar helt enkelt min baksida. :o)

Solen värmer gott, Ingen insyn, en liten plätt om man vill pyssla lite och se saker växa.  Ett lagomt skogsparti som ger känslan att vara på landet, hänga tvätt ute, och tusen och en småfåglar som sjunger för full hals.
HELT UNDERBART!

Här är ett kort på min frukost, Tyvärr kunde jag inte vara med för jag hade ingen som kunde ta kort (tur är väl det kanske haha) Men jag vinkar ju till er i alla fall

Vinki vink


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det ser hääärligt ut.

2008-05-25 @ 15:26:12
Postat av: Anita

Myyysigt!!

2008-05-25 @ 22:44:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0