Dream on!

Tittade på du är vad du äter i går och om det inte var sån jäkla förnedrings TV så skulle jag anmäla mej..Kom hit  Anna Skipper! .....Dream on stor Nina!

Jag är så trött på mej och mitt fladdrande fläsk och på all jävla crap mat  som jag och min lilla inskrängta hjärna kommer på...Arrrggghh

Jag vill ha en kock som lagar god, nyttig och miljövänlig middag till min familj och ett lunchpaket till mej varje dag. Är det möjligtvis någon som ställer upp för 0 och inget? nehepp! Dream on baby! :o/

Det är något fel i mitt huvud som är trasigt. Jag behöver en omprogramering. Mat är inte gott. mat botar inte allt. Jag behöver inte äta som om jag aldrig skulle få mat något mer i hela mitt liv.....Varje gång jag äter!...ctrl alt del.
Så! Nu bra!..... Dream on! *suck*


Kommentarer
Postat av: Maggan

Du ÄR vacker....Tjockis!

2008-05-20 @ 23:18:07
Postat av: Anita

Håller med syrran...

....men om du inte trivs och om du vill förändra så är mitt förslag...

Promenera 30-40 min/ dag! Skippa mackor å all snabbmat, ät fullkornsris/fullkornspasta eller en liten potatis om du måste ha något till.När du ska dricka alkohol - välj rött vin. Men framför allt - välj långa promenader varje dag istället för gymmet. Billigt och bra!

Jag behöver sällskap i min kamp mot kilona, på mina promenader! Allt är möjligt!

2008-05-21 @ 21:50:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0