Aj

I morse böjde jag mej ner över Linnéa vid frukost bordet och gav henne en hej då puss sen vände jag mej om och gav Lovisa en puss hon med och när jag helt lugnt böjer upp ryggen för att vända mej om och åka på jobbet så smäller det bara till och jag får skit ont i ländryggen... Va i helvetes skit!
Böjd som en gammal häxa som ser ut som hon gjort i byxan linkar jag mej ut till bilen och i väg på jobbet.

Sen har jag plågats hela dan.
Det går någotsånär när jag står men jag råkade sätta mej en stund för att äta på lunchen och då höll jag inte på att ta mej upp igen.
Och jag kan inte gå normalt. Det ser ut som jag lämnat en liten klick i byxan som jag försöker undvika. Snyggt!
Va i hela friden jag har ju inte gjort nått. Jag har inte lust att få något fel på ryggen. Då lägger jag mej faan ner och grinar.

Jävla skiiit! AAAARRRRGGHHH!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ge faaan i att sitta ner å äta! ;o)



Jag tror nog att det är Ischias.

Rött vin och vila rekomnenderas!

2008-05-15 @ 18:49:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hehehe.....börjar du bli gammal?

2008-05-17 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0