AJ

En huvudvärk som bara blev värre och värre med sitt antiklimax på kvällskvisten. Och som inte äns vill ge sej i dag!  En handflata som jag naturligtvis måste dra över en het spisplatta det sista jag gör innan vi äter så halva näven satt fastbränd kvar på plattan Aj
Och inte gick det nå bra för Pirelli heller
En jävla skit lördags kväll helt enkelt!

Varför måste det göra så jäkla ont att just bränna sej! Det är tur att jag har aloevera hemma. en stooor klick lindrar bra!
Och hur ska det gå i morgon och jobba med hela hand flatan uppfläkt. Faans jävla skiiit!
Fast det ser ganska ok ut i dag så den kanske håller sej hel åtminstonde annars så vetifaan.

Tony och Linnéa har åkt på jobb och ute är det kanonväder. i dag ska jag tvätta resten av sängkläderna så blir jag kanske på lite bättre humör.
Konstiga nöjen man har nuförtiden :o)

Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0