Renovering och iskratrar

I natt har jag och Tony sovit i olika sängar. Jag sov i Lovisas och han i Linneas. Det känns konstigt att vakna själv men däremot har jag sovit som en liten gris. Det är ingen som petat på mej på hela natten och påstått att jag snarkar...skööönt :o)
Trotts detta vill inte huvudvärken släppa riktigt . Och dessutom så halkade jag i går em när jag var på väg till bilen och slog i backen på tre sek mamma (som var med mej) undrade när vi kom tillbaka om inte Tony och Håkan hade hört jordbävningen.

Jag dunkade i knät så nu är det ont om man uttrycker sej milt!
Egentligen skulle jag stämma HSB för det va deras fel som inte har plogat. Det har töat och frusit, töat och frusit på igen så det har blivit riktigt stora is kratrar ute på parkeringen. och i en sån försvann jag.... AJ!

Men det är bara att bita i hop i dag fortsätter vi med slipning ny spackel och troligtvis tapeterna ...jiiihaaa :o)

image417

Kommentarer
Postat av: Anita

Villka slitvargar ni är, jobba med renovering hela påsken.

2008-03-22 @ 10:15:18
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maigiz

Ujjejuj.....Ta´t lugnt, ta en toy.

2008-03-22 @ 10:17:39
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0