Tjuv start!


Nu har vi varit på 18 års middag på Östersunds nyaste restaurang Jack Rabbit Slim´s
Cool inredning! Har ni sett filmen Pulp Fiktion så känner ni igen er. Vi satt naturligtvis i den rosa bilen och åt.
God mat men det märktes att personalen inte var så van. Det tog tid innan vi fick någon mat och Linnéa fick rå lax och dom förstod inte riktigt vad jag menade när jag påpekade att jag beställt födelsedags fyrverkeri i glassen. Men allt slutade väl servitrisen var jätte trevlig och vi skrattade mycket och länge åt våra egenhändigt i hopknåpade bil skämt..."eftersom vi satt i en bil och åt" Linnéa va bäst :o)

 Sen tog vi oss en sväng in i arkadernas förlorade land. Lovisa gick loss på dans spelet, Linnéa tog med sej Tony som stöd i The house off dead där hon massakrerade en massa sombisar med kpist. Och the boss him self körde naturligtvis bil och motorcykel spel :o)
Jag tog kort!

Jag hoppas hon känner sej nöjd med sin födelsedags middag. ÅÅ Jag glömde nästan! Hon beställde en Irich coffey till efterrätten. Fyller men 18 så fyller man 18 :o) Fast inte förens i morgon...hihi


Bild 1 Den rosa var våran

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul ställe, vi var oxå där för tre veckor sedan. Men vi åt inte, bara drack å dansade!

2008-06-19 @ 23:08:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: titti

trevig midsommar önskar familjen haglund/munther/roos

2008-06-20 @ 15:53:59
Postat av: Nina

Man tackar och önskar desamma tillbaka :o)

2008-06-20 @ 23:51:21
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0