Linnéa 18år

Hipp hipp hurra I dag blev min äldsta myndig :o) Mammas lilla snutta.. huffa! Nu ska jag säga som alla gamlingar..Fyy va tiden går fort, var tar åren vägen? Och det är sant, jag undrar verkligen. Jag tyckte det var i går som Linnéa hade hedersplatsen bredvid mej i dubbelsängen.

Men hon är fortfarande mammas lilla hjärta som får vara liten när det behövs och är samtidigt stor och vuxen och tar kloka och viktiga beslut! Det är inte lätt att bli vuxen. Men ganska skönt oxå ;o)

En mor håller sina barn i handen ett tag men i sitt hjärta i hela livet! 

Jag Älskar dej vännen! :o)


Kommentarer
Postat av: Linnéa.

Nej jag och morbror johan har slutigt en pakt, vi ignorerar att vi borde bli vuxe totalt. yesbox! älskar dig mamma

2008-06-21 @ 04:08:31
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ja visst är det svårt att fatta att "de små" nu står på egna ben ( nästan iaf). Grattis till Linnèa!

2008-06-21 @ 08:59:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0