HEJ!

I dag har jag köpt After Bite. Det ska jag ha på mina myggbett. Tror faan att myggen i år är lika stora som helikoptrar med gift som driver mej till det kliande vansinnets gräns. Men nu ska vi dutta AB tills dom lägger sej på rygg med benen i taket Yo geeal stygg bett ...GEEAL! ! he he.. Eller nå!

Annars har det inte hänt inte så mycket nytt. Jobba, äta, skita och sova det är livet på en pinne.... Usch vad jag känner mej tråkig och oinspirerad i dag.
Nu ska jag leta en kul bild att lägga in efter mitt otroligt insiktsfulla inlägg HEJ!

En mygga!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Inga festbilder?

2008-06-09 @ 19:16:53
Postat av: Anita

Jag är oxå helt otroligt uppäten av de små odjuren! Kli. kli, kli!!! :O)

2008-06-09 @ 20:23:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0