Den blomstertid nu kommer!

Tjejerna är ute på bus och firar sommarlov och Tony och jag har BF..hihi...fast jag lär väl få hämta dom framåt kvällskvisten. Men det gör jag så gärna! Det är skönt att veta att jag har barn som är stora och lagomt kloka :o)

Synd bara att det är skitväder. Linnéa tog på sej vinterjackan inte för att det snöar men det är kallt.. Precis som det ska vara på en Jämtlänsk skolavslutning, Lovika vantar och frostbitna kinder :o)  
Kom du i håg att det snöade när vi gick ur nian Maggan?? Det va tider de!!!
Jag vill oxå ha sommarlov och vara ledig i 10 veckor! FUSK!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Mina ungdommar var oxå ute igår iaf Emil och Lars. Nils han kör bil han. Han festade ju loss på studenten förra helgen.Jäkla skitväder!

2008-06-14 @ 10:24:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Näääää, det kommer inte jag ihåg. men jag har ju solbilder från då. blandar du inte hop det med någon annan avslutning nu?

2008-06-14 @ 11:21:04
Postat av: Nina

Det va omväxlande sol, snålblåst och snöblandat regn i skurar

2008-06-14 @ 11:35:26
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0