Narnia

I dag fick jag ett sms av min mellan syster. Hon skrev :
Nu har jag semester jiiipii! Ska vi gå på Narnia2 i kväll???
I love my siss! :o)

I bland kan det var bra att ha syskonbarn att skylla på men dessvärre vet jag inte om dom ska med I hope!
Men följer dom inte så går vi ändå. jag vill se den! Jag läste alla böckerna av CS.Lewis när jag var liten om och om igen. Så jag är ett riktigt faan :o)

Dom gjorde en serie som gick på tv om Narnia men den va hel kass så när filmen kom visste jag inte om jag skulle tordas gå och förstöra min bild av böckerna. Men den första Narnia filmen va jätte bra så nu längtar jag tills jag sitter där i bio salongen, ljuset släcks och musiken fyller mina öron!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Den ska jag och Ludde se också.

2008-07-18 @ 12:06:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Hoppas att den är bra nu då!

2008-07-19 @ 07:54:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0