Min dag i dag!

Jamtli är inte kul när det regnar och mina gull inte vill leka med sin mamma :o) dom är för stora. Utställningen ett 70-tals dagis va inte så bra det heller fast det va fräänt när man kände igen sej, orange grönt, brunt  och frotte, nåväl här kommer lite bilder, ett från jamtli man fick inte fota inne på utställningen och dagens middag!

Grillat :o) naturligtvis vi trotsar sommaren och grillar trotts regn och rusk!

Vatten melon och luft torkad skinka till förrätt

Marinerad grillad picknick bog och kycklingklubbor
grillspett med champinjon lök och små plommon tomater
Grillad majskolv
Och sallad med ruokola avokado feta ost gul paprika och mini plommontomater
Bea och aromsmör oxå förståss
Å vin rött gott muuuma :o)

Vi satt och prata länge vid bordet jag, Tony, Linnéa, Robin och Lovisa det är så skönt att kunna umgås skratta och vara på samma nivå..... Lovisa är inte riktigt där än men det kommer :o)

 fika på Jamtli

Sen skulle Robin gå hem (han ska jobbar i morgon ) och Lovisa skulle till Louise så jag och Linnéa följde dom till buss respektive en bit på väg hem.
Sen myste vi ... Jag och min ädlsta. Skrattade högt ,pratade masser och vandrade hem igen arm i arm!

Bilder på goood mat och god karl :o)
     

I Love min baksida har jag nämnt det förut??? :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Ser mysigt och gott ut! Själv åt vi sprödbakad torsk och potatismos. :O/

2008-07-15 @ 23:39:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ser mysigt och gott ut! Själv åt vi sprödbakad torsk och potatismos. :O/

2008-07-15 @ 23:40:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Vi är "hemma" i husvagnen då. Hör av er. Kraam.

2008-07-16 @ 15:26:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0