Hemma

Vi har haft helt underbara två dagar straxt utanför Uppsala stad. God mat, trevligt sällskap, masser med skratt och en dag på böljan det blå. Tack fam Munther!
Här hemma i dom Jämtländska skogarna är det molnligt i dag och svalt :o) Ganska skönt faktiskt. 
Det känns som vi kommer hem från en utomlands semester. Det har varit hett och fuktigt men skönt och roligt å vet ni jag har faktiskt fått lite färg på min bleka lekamen :o)

Nu ska jag väl packa upp allt som vi inhandlat och se om vi fått med oss det vi ska hem
Jag ska oxå försöka sortera alla 740 bilder som vi tagit under resan och hitta dom som passar här

Hej så lång så läng!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack själva, det var jätteroligt att ni kom.

I natt kom värsta regnskuren och det både blixtrade och åskade. I morse var det molnigt, lite skönt faktiskt. Nu skiner solen som igår och jag håller på att förgås i värmen igen. Snacka om tropisk värme. Detta är inte sant.

Ha en fortsatt skön semester. Kraaaam.

2008-07-28 @ 10:11:35
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hallå!!! Bilder??

2008-07-28 @ 11:14:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0