fadäs

Vet ni vad som händer om man laddar sin filmkamera i ett dygn men glömmer att stänga av den.......... joo den laddar lika snabbt som den drar ur batteriet
Det fanns inget batteri när jag stod framför scenen och skulle filma..KUUUL!!...
Kameran går ju oxå att filma med men det blev inte lika bra...jaha idiot det är jag det!

Jäkligt bra va det i alla fall, Mycket bra! Och det säger jag inte bara som stolt mamma utan jag blev klart impad av deras sen framträdande, koreografin och jaa allt... 6 tusen spelare är anmäld till storsjökuppen så det va en del barn och ungdomar framför scenen när dom klev ut Cooolt! Jag va skit nervös :o)

En snygg bild till bara innan jag ska nanna Varsågoda min dansfantom! :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Du har blivit utmanad!

2008-07-02 @ 08:54:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0