Väder och tandställning

I söndags va det kanon väder masser med nysnö och någon minusgrad och en underbar sol som kikade fram och gjorde snön till glitter
I dag är det tö och snorhalt, svarta smuts ränder efter vägarna, Såååå trist!

Jag och Linnéa ska snart ta en sväng bortöver storskogen för att möta Robin...Om jag orkar jag är såå jäkla trött.

Lovisa fick tandställning i nedre tand raden i dag och jag höll på att somna när jag satt brevid och höll i handen. SÅÅÅ trööt. Stora syster tycker att hon ser ut som Ugly Betty nu :o) en rad med bling uppe och en rad med bling nere Schysst va!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, i alla fall kommer det att bli skita snyggt så småning om.

2008-01-15 @ 21:24:36
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0