Vad är det som är fel på dagens barn och ungdomar

Hur ska man hinna informera sina barn om alla galna saker som finns på Internet och som sprids som löpeld
Hur ska man hinna innan det blir som i Sundsvall Läs här
Jag blir rädd!!
Nu är mina tjejer lite äldre och har hunnit lärt sej ett och annat. Som tur är Men tyvärr finns det mycket skit där ute. och så lätt att hitta.

Såg nu på nyheterna ett reportage om händelsen i Sundsvall och det värsta är att ungarna filmar varann när dom "tar ihjäl varandra" Helt jävla sjukt!!...Jag mår illa!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag me....mår illa över sånt skit!:-(

2008-01-10 @ 14:11:13
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0