Snart klar och NyÅr

Nu har vi snart monterat och fått upp alla saker vi inskaffat. Nu är det bara Jätte tavlan Sune som ska upp i trappan. Ni vet där det är som högst i tak och svårast att nå..där ska den sitta :o)

Här kommer lite kort från nyår håll tillgodo

Min nya hårfärg blir bättre på kort :o)



Nyårs dukning hos Tonys bror Leif och Jenny. Leffe kollar recept



"Pojkarna" lagar mat Kanon gott!



Jenny, Leif, Anjelika, Jag, Erik och Tonys mamma med rygen i mot kameran


Jag fetmätt


            GOTT NYTT ÅR everyhopa!
   


Kommentarer
Postat av: Anita

Men Nina du kan ju själv stänga av musikspelaren genom att klicka överst i panelen, sätt den på paus.Vadå svårt på morgonen??!

Mysbilder!

Min pappa skulle ha sagt Gott Nytt Övriga Body!

2008-01-03 @ 20:49:50
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maigiz

Kuligt att kolla bilderna. Å, du! Stäng av spelaren vettja. Tryck på pausknappen en eller två ggr.

2008-01-03 @ 21:43:00
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: leffe

Bilderna är jättebra.Tack för ett jättetrevligt nyår
(som vanligt när ni hälsar på)
Arn var skitbra

2008-01-05 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0