Reklam

Nu är det reklam på 4an. Ni måste kolla!!  Det gör jag hela tiden...
Jag kommer att sitta som klistrad tills jag får se Fristilens reklam. hi hi.. En kille i Linnéas klass hade sett oss i går natt vid tolvtiden...så nu är vi på gång.. :o)

När vi va på bio i Lördags så kom helt plötsligt fristilens limegröna hjärta fram "dunk dunk"  jag högg tag i Linnéas arm och klämde fram ett litet fjortis skrik - Linnéa det är viii...iiii...... Linnéa skämdes! konstigt va? men tyvärr var det den gamla reklamen utan oss :o( och Jag slapp få hjärtatack



Fristilen har oxå haft en reklam i Östersunds posten i lördags men inte på oss men vi kommer nog framöver
Håll ögon och öron öppna! Det ska jag :o)

Kommentarer
Postat av: T

Harintesettnåttännu!!!!!

2008-01-09 @ 15:13:53
Postat av: Nina

Vem är T? *nyfiken fråga*

2008-01-09 @ 19:33:07
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0