Kändisar

I kväll blev det body balanse på det lilla gymet med det stora hjärtat :o)

Det är gratis träning hela veckan för alla Östersundare på Fristilen så det var packat med folk när jag och Linnéa gled ner för trappan. Plötsligt kände vi oss ganska betittade. Där rakt framför oss var en gigantisk bild på
mej, min äldsta dotter och den stora pilatesbollen.

Alla ville naturligtvis ha autografer men med hjälp av våra snabbt inhyrda bodyguards så lyckades vi bana väg genom folkhavet och ta oss in till gymsalen där vi skulle ha vårat pass.
Det är viktigt att behålla sin integritet även om man är så enormt kända som vi :o)
Som det står i reklamen:
Detta är våran mor och dotter tid!

När vi gick hem så fick vi tiderna när reklamen sänds på 4:an 
Så 20.15 satt vi bänkade framför burken. Det kändes lite knepigt att se sej själv på TV och fort gick det men som tur va spelade Tony in det stora eventet. så nu kan vi spola och se om och om igen :o)

För den som vill se våran fem sek of fame kan ni bänka er framför dum burken 16.25 i morgon tisdagen den 15 januari eller om ni missar kl.18.28
Eller på onsdag 20.53 och 23.48


Kommentarer
Postat av: Anita

Jaha..då blir det på onsdag, den senare tiden. Min egen träning tar hela kvällarna i anspråk, även om jag inte är lika kändis då som somliga.

2008-01-15 @ 15:22:39
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0