Jag är oxå en människa!

Funderar...Varför känner jag som jag gör? Varför blir jag besviken..
Kanske för att det hänt x antal ggr sen jag skilde mej. Folk som bestämmer åt en. Vänner som väljer bort, Mycket för att dom inte klarar situationen själva! Andra ggr för att dom tycker att jag är en jävla idiot!

Hela gamla kompisgänget ska träffas och inte vet dom vem dom ska bjuda han eller hon
- Ja men dom är ju skilda! Då bestämmer VI att dom inte klarar av att vara på samma fest! Vi bjuder han! Eller så bjuder vi ingen. Det blir enklast så dom får ju skylla sej själv att dom ställt till det så för OSS.
Det svider när man blir ut frusen av sina vänner. 

Men jag fick väl skylla mej själv!
-Håll dej utanför för faan du är ju skild och vild!!  Jag får väl skylla mej själv!
Och dom har rätt. Jag va inte så gullig första året.  Men jag vet att jag behövde det. Jag behövde flippa ut ett tag.
Men det är många år sen nu som jag va skild och vild. Jag gjorde mitt val och dom gjorde sitt!

+ Att jag är ett skilsmässo barn....Då blir man utesluten från mycket!.
Så det är väl ett känsligt ämne för mej!

Men det verkar finnas andra som oxå har en tendens att välja åt mej, att utesluta. Det svider konstigt nog fast jag egentligen inte har någon lust.
-Jag trodde inte du ville! Vad menar man med det? Hur kan man veta det? Och även om jag inte vill så vill jag naturligtvis bli tillfrågad speciellt när alla andra blir tillfrågad. Varför blir inte jag det?
Undra vad jag har gjort nu?  Det va ju längesen jag var skild och vild! :o) 

Undrar om det beror på att jag räknas som en mamma figur.
En klippa som bara finns där i ur och skur. Som man inte behöver ta så mycket hänsyn till
Centrum som alla surrar runt. En Uber Kvinna med tusen tentaklar som  varmt fångar in sina barn när barnens vingar inte håller så bra. Tröstar, lyssnar, Bryr sej
En mamma behöver man ju inte fråga!
Hon vill stå där stolt som en fura med båda fötterna djupt ner stuckna i myllan. Hon vill ju inte flytta sej.
Hon vill  bara vara hemma och ta hand om alla andra! 
En sån figur bara ger och ger och var hon får sin näring ifrån behöver ingen veta.

Ett tips till er som tror på Uber teorin! 
Jag är oxå en människa! Ganska lik dej :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet att du är en människa, världens bästa så d så! Blir du dissad av dina vänner är det fel på dem och inte dig! Love Y big sister!

2008-01-21 @ 08:51:37
Postat av: Linda

Jag vet att du är en människa, världens bästa så d så! Blir du dissad av dina vänner är det fel på dem och inte dig! Love Y big sister!

2008-01-21 @ 08:54:08
Postat av: Nina

Love you to Siss!

2008-01-21 @ 10:22:52
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0