Herpes attack

I går röjde vi ihop här hemma inte all jul för den ska ju inte ut förräns 20dag knut. Men det känns skönt att ha röjt i hop nu när man börjar jobba på Måndag... Hjälp det kändes avlägset...jobba vad är det? :o) 16 dagars ledigt, en halv semester, så skulle man ha det varje jul men på måndag är det back to business

Det har varit ett bra jullov men något säger mej att jag fortfarande är trött. Bland annat så har jag fått fem munsår. Jaa ni hörde rätt 5 st stora jäkla blaffer.... Jag ser ut som Olinda ankläpp. Munsår brukar komma när jag har extra nedsatt immunförsvar. När jag är trött och slut, sjuk eller om det är den tiden på månaden. om ni förstår... 

Nu är det visserligen den tiden på månaden det är ju rätt men jag ska väl vara helt ut vilad och fullt frisk nu och klara en herpes attack utan problem men tydligen inte.
Det värsta är att man ser helt grotesk ut och att det gör såå jäkla ont

Fram med Vectavir eller kanske va det Anti jag köpte sist. Dom hjälper lite iaf.
Det är det enda som jag har varit med om i mitt 40 åriga liv som jag har haft munherpes som fungerar och tro mej jag har provat alla konstiga kurer som dom visar på reklamen och några till

  Reklam på min blogg :o) Men dom hjälper! 


Kommentarer
Postat av: Anita

Ajjajaj! Det låter inte skönt, jag har aldrig varit drabbad av herpes och är mycket nöjd att slippa.

2008-01-05 @ 13:19:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0