Sjuk :o) / Frisk :o(

I dag har jag dragit mej upp ur soffan och tvagat mej och min lekamen till friskhet.
I morgon ska jag gå till jobbet! Jiihoo :o(  Jag som tänkte gro fast i soffan för resten av mitt liv. Men mina barn slutade att ta hem kompisar och Tony vägrade sova i samma rum så jag var tvungen att rycka upp mej.

I bland får jag helt sjuka idéer. Jag kan se en sjukhussäng på TV och önska att jag bröt benet eller fick någon liten sjukdom så  man såg att jag var sjuk. Så jag fick vila utan ångest!
Då skulle jag slippa det dåliga samvetet som kryper in under mitt skinn dom ggr. jag behöver vara hemma för att jag är sjuk. Och går jag på jobbet får jag dåligt samvete över att jag smittar ner andra och inte tar hand om mej själv..Det är f-n ingen som tackar mej för att jag går dit och mår pest. Därimot kan man bli straffad för att man varit sjuk
Helt sjukt jag vet!

Kommentarer
Postat av: Maggan

hehehe....så kan jag med tänka ibland.
Faan vad skönt att ligga i sträck i en sjukhussäng i 1 månad.

2008-02-06 @ 20:06:21
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

Till Maggis: Love you för det :o)

2008-02-06 @ 20:23:18
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0